Wednesday, January 16, 2013

Minu elukohas on head tingimused vaba aega veetmiseks.

Selleks, et olla lõbus, terve ja elurõõmus igaühel peab olema koht kus saab oma vaba aega veeta. Minu elukohas on selleks palju võimalusi, aga minu arvates, võiks olla veel rohkem.
Kuna mina elan vanalinnast mitte nii kaugel, ma alati saan jalutada oma sõpradega kitsate tänavate mööda ja nautida värsket õhku ja keskaegset atmosfääri, mis seal alati peremehetseb. Ma elan ka lauluväljakust ja Piritalt lähedal, seal saab rõõmu tundma isegi meeldivast vaadest merele ja lindudele, mis elutsevad kallastikul. Kuid jalutamine ja vaatlemine ei ole ainuke asi millega siin tegeleda võib. Siin on olemas ka spordihallid, basseinid, bowlingid, piljardid, mõtlen, et igaüks leiab minu elukohas endale midagi huvitavat. Arvan aga, et siin on vähe taimestiku, kui seda oleks rohkem, siis oleks palju meeldivam õues oma aega veeta.
Enamik tallinnlastest ütleb, et linnaosa kus ma elan on morn ja ilutu, kuid mina kindlusega ütlen, et see on meeldiv ja siin on palju tingimusi oma vaba aega veetmiseks. 

No comments:

Post a Comment