Sunday, November 13, 2011

Elukoha kirjeldus.

Mulle väga meeldib oma elukoht. See on tavaline, silmatorkamatu üheksakorruseline elumaja Lasnamäel. Ja paljudele inimestele ei meeldi linnaosa, kus ta asub. Aga mina olen juba harjunud vaadelda aknast mitte maalilist, aga armsat vaadet, kuna ma elan siin sünnimisest.
Mu korter asub viiendal korrusel ja kui vaatan aknast välja siis võin näha iga puude tippe. Korter on kolmetoaline ja hiljuti seal oli tehtud ilus remont modern stiilis. Minu arvates ta on avar, hubane ja piisavalt valgustatud. Iga tuba on tehtud oma erilises värvugammis. Jutustan aga ainult oma elutoast. Ta tõesti avaldab mitu minu iseloomujoont ja jutustab palju ka ja minu elustiilist. Kõigepealt minu toa värvukombinatsioon on esimesel pilgul natuke imelik. Kõik sisustus ja rula on sinist värvi ja tapeedid on terrakotapunast värvi. See ütleb minu vastukäivast iseloomust. Toas on alati korralagedus ja mitte sellepärast, et ma ei taha oma tuba korda teha, aga sellepäst, et selles kaosis mul on palju kergem orienteeruda, kui hoolikalt korda tehtud ruumis. Nurgas mul asub raamaturiiul, kus on palju raamatuid, põhiliselt vene ja välismaa klassikaline kirjandus. Riiuli taha asuvad kaks vitsu mida ma kasutasin, kui tegelisin iluvõimlemisega. Ja riiuli kõrval on minu suur kirjutuslaud arvutiga, mis on igasuguseid pabereid ja õpikuid täis.
Ühesõnaga ma armastan oma elupaika ja ei tahaks seda varsti vahetada, võib olla mõne aja pärast ainult mingid üksikasjad sees muuta, et vaheldust tooma.

No comments:

Post a Comment